۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

بسم الله الرحمن الرحیم



سلام!

این وبلاگ جهت دادن هر نوع اطلاعات و خبر در رابطه با انیمیشن و سینما و نیز آموزش اصول مبانی انیمیشن و اطلاعات مربوط به فیلمهای انیمیشنی و سینمایی و بررسی آنها و نیز مبادلات اطلاعاتی افراد عضو و خوانندگان محترم این وبلاگ میباشد.

با امید به اینکه بتوانم در نگهداری و بروزرسانی و دادن اطلاعات مفید و تبادل نظرات و اطلاعات در این وبلاگ وظیفه ام را به درستی انجام بدهم. طبیعی ست بدون کمک و یاری شما دوست عزیز این امر میسر نخواهد بود و باید دست به دست هم دهیم و آن را به وبلاگی مفید و مؤثر تبدیل کنیم.

نظرات و پیشنهادها و نقدها و دیدگاه شما دوست عزیز در رابطه با هر کدام از قسمتهای این وبلاگ در هر حدی از اطلاعات، برای من مهم و خوشحال کننده است – پس هر لحظه ای که میتوانید مرا خوشحال کنید.

بررسی یک فیلم از دیدها و زاویه های متفاوت باعث پیشرفت ما در این زمینه خواهد بود. در کل من اعتقادی دارم و میتوان آنرا در یک جمله خلاصه کرد. جمله ای که برای من ارزش زیادی دارد.



" --- هر فیلم یک کلاس درس بزرگ است --- "



درواقع یک فیلم را میتوان حتی برای زمان فوق العاده زیادی را از جهات مختلف بررسی کرد و از آن مطالب جدید استخراج ویاد گرفت. این مهم است که یاد بگیریم چطور باید یک فیلم را ببینیم و چه جهاتی از آن قابل بررسی است که ما تا کنون به آنها توجهی نداشته ایم.

برای شروع از شما درخواست میکنم درباره فیلم مورد علاقه ی خودتان توضیح دهید و آن را بررسی و تحلیل کنید. برای اینکار تنها لازم است هر چیزی که از آن فیلم میبینید یا درک میکنید یا میدانید بنویسید و این میتواند از جنبه های مختلفی باشد که بسته به سطح اطلاعاتی شما میتواند تا حد زیادی گسترده باشد.

طبیعتاً دوستان شما دیدی که شما میتوانید داشته باشید ندارند و این بررسی و خواندن نقد شما و دیگران نیز میتواند برای همه مفید باشد.

با آرزوی موفیت شما
(;









۳ نظر:

آریاناز گفت...

به نظر میاد وبلاگ مفید و خوبی باشه
امیدوارم موفق باشی و روز به روز پیشرفت کنی
و به هرچی میخوای برسی
منتظر پست های بعدیت هستم مخصوصا اون فیلم مورد علاقه و نقدت

Aria Animation گفت...

سلام!
خیلی ممنون از لطفتون.
ولی اون فیلم مورد علاقه و نقد 50 به 50 هه - شما هم باید هیمن کار رو بکیند !!!!
منتظر نقد اولیه شما از فیلم مورد علاقه تون هستم.
ممنون از پیغام صمیمانه و گرمتون.

samira گفت...

با سلام من نقد بلد نیستم و اصلا نقد نمیکنم اما نظر خود را در مورد این انیمیشن کوتاه مینویسم .
انیمیشن FALLEN ART
به نظر من این انیمیشن میخواهد در مورد بیزاری از جنگ صحبت کنه اما بیشتر از اون به زیبایی و به بهترین شکل اثرات جنگو روی یه هنرمندان بازگو کرده . به عقیده ی من وقتی جنگی صورت میگیرد ضربه ی بزرگی به هنرمندان آن دوره وارد میشه و باعث گوشه گیری آنها از هنر میشود و جای خود را به هنرمندان نو پا که جنگ روی آنها اثراتش را گذاشته و با آن رشد کردند میدهند که به نظر من به خوبی این مشکل را با کاراکتر هنرمندی که در این انیمیشن حضور دارد بیان کردند (مخصوصا لحظه ای که هنرمند در هنگام رقص به صندلی های خالی نگاه میکند و اشکی از گوشه ی چشمش می چکد) در کل فوق العاده بود